Přednáška na téma Bringing a brand to life na VŠH
Bringing a brand to life. To byl název přednášky marketingového ředitele společnosti Four Seasons Hotel Prague pana Andrease Schustera, který již potřetí navštívil půdu Vysoké školy hotelové v Praze. Tentokrát v doprovodu learning and development manažerky paní Petry Kubínové, která zajišťovala pro studenty odpovědi ohledně možných praxí v hotelu Four Seasons. Na své přednášce Andreas Schuster představil zákoutí marketingových aktivit 5hvězdičkového hotelu, nové koncepty i fungující principy. Proč je brand pro hotel tak podstatný a jaké má vazby na další výkonnostní ukazatele byl klíčový závěr celého povídání. Studenti si kromě řady poznatků odnesli také drobné odměny za správné reakce a odpovědi. Živá přednáška, plno informací z praxe z těch nejpovolanějších míst – děkujeme. Již nyní přemýšlíme nad tématem další přednášky pro příští rok.