Four Seasons Hotel Prague na VŠH
Na Vysokou školu hotelovou v Praze (VŠH) přišel opět přednášet ředitel marketingu hotelu Four Seasons pan Andreas Schuster. Tento rok se zaměřil na problematiku měření výkonnosti aktivit v rámci hotelového marketingu. Na konkrétních případech byly představeny a komentovány klíčové indikátory a reporty, jež lze v řízení hotelu využít. Posluchači si také mohli vyzkoušet činnost optimalizující výnosy z náhodně přicházejících rezervací, a to formou připravené hry.
Přednáška byla nabita informacemi a posluchači si odnesli nejen poznatky z dobře vykonávané praxe, ale také balíček základních pojmů, které by měl každý, kdo to myslí s hotelovým marketingem vážně, ovládat.
Doprovodem přednášejícímu byla také Development a Learning manažerka paní Petra Kubínová, která zodpovídala dotazy studentů, které se vázaly na možnosti kariérních příležitostí v hotelu Four Seasons.
Přednáška proběhla v anglickém jazyce a, i když byla tedy primárně určena těm, kteří na VŠH studují bakalářský obor Hospitality Management v angličtině, zúčastnilo se jí i velké množství studentů z českých oborů.
Ing. Martin Petříček, Ph.D.
tajemník katedry hotelnictví pro studium v AJ
Podívejte se na pár záběrů z přednášky: